Populaire berichten

maandag, december 12, 2011

iPad3 echt al nodig?

Kon het niet geloven toen ik het las:
"Nog drie tot vier maanden, dan is de iPad 3 verkrijgbaar. Eerder verschenen berichten dat de opvolger van de iPad 2 'begin 2012' zal worden gelanceerd, nu is bekend dat het maart of april wordt."

Nu al een nieuwe iPad? De iPad2 is nog maar net een paar maanden oud. Moet niet gekker worden. De meeste mensen sprongen waarschijnlijk een gat in de lucht toen ze dit lazen maar ik knalde echter van m'n stoel af. Komt misschien door de aversie die ik heb ontwikkeld voor de iPad. Ik snap de toegevoegde waarde niet. Een krant of boek leest toch niet lekker op de iPad? Ik heb liever echt papier in m'n handen. Maar dat ben ik dan.

Vervolgens las ik:
"Volgens die bronnen worden in het laatste kwartaal van 2012 nog 14 tot 15 miljoen exemplaren van de iPad 2 gemaakt, in het eerste kwartaal van volgend jaar zou dat dalen tot 4 tot 5 miljoen stuks. In de eerste vier maanden van 2012 zouden er tussen de 9,5 en 10 miljoen exemplaren van de iPad 3 worden vervaardigd."

Is het wel verstandig om nog 24 a 25 miljoen explaren van de iPad2 te maken? De meeste mensen zullen 2 รก 3 maanden wachten voor de iPad3. Waarschijnlijk zullen de impulsieve mensen nog snel de iPad2 nemen. Ik ken er alles van haha. Maar de iPad zal ik echter nooit kopen! Je kan tegenwoordig ook boeken of 't nieuws op je telefoon lezen als je 't dan zo graag digitaal wilt hebben. Ook de andere functionaliteiten zijn aanwezig op de meeste smartphones van tegenwoordig. Er zullen best functionaleiten zijn (wist je trouwens dat er geen meervoud van functionaliteit is? Het is gewoon functionaliteit. Heel raar ik weet het. Ligt er wel aan hoe je het woord gebruikt maar dat terzijde) die een telefoon niet heeft maar zijn die echt heel noodzakkelijk?

Ik lees dat het grote verschil vooral de resolutie is. Nou whoepsiedoo! Dat is echt een reden om dat ding te kopen.

Ben benieuwd hoe andere mensen over de iPad3.

Voor 't gehele artikel verwijs ik u door naar:
- http://tweakers.net/nieuws/76266/apple-brengt-ipad-3-begin-2012-uit.html
- http://www.ad.nl/ad/nl/5595/Digitaal/article/detail/3073461/2011/12/12/iPad-3-komt-in-maart-of-april.dhtml

Geen opmerkingen: